piątek, 3 lipca 2015

Zestawienie kolorów

 

       Moja kolekcja liczy już prawie 80 kolorów. Kiedy zaczynałam i chciałam kupić konkretne odcienie bardzo pomagały mi zestawienia kolorystyczne. Szukałam na forach internetowych, grupach facebooka, w grafice googla... Nie kupowałam nigdy w ciemno. Szukałam jak największej ilości zdjęć, aby być pewną, że dany kolor nie ma np. niechcianych przeze mnie drobinek, albo jest bardziej pastelowy niż neonowy.
       Teraz sama chętnie dzielę się zdjęciami i zestawieniami kolorystycznymi wybranych lakierów.
Nie da się wrzucić wszystkiego na raz. Będę to robić powoli, choć jest to trudne, bo cały czas domawiam nowe kolory i tak np. do niebieskich domówiłam jeszcze 086 Full Moon, a do zieleni dołączył 122 Kiss the Prince! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz